Levertijd & bezorging


Onze pakketten worden verstuurd met PostNL en DHL. 

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Ik streef ernaar om op dezelfde dag of de dag nadat de bestelling binnenkomt de bestelling te versturen. Mocht er iets zijn waardoor dat niet lukt, dan neem ik daarover contact met u op.

 

Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €75,- incl. btw worden gratis verzonden. Onder dit tarief rekenen wij éénmalig €6.00 verzendkosten, ongeacht het aantal pakketten, gewicht of afmeting. Eventuele naleveringen/backorders worden kosteloos nagezonden.

 

Kan ik mijn bestelling volgen?
U ontvangt een track & trace link (per email) van uw pakket nadat wij uw bestelling hebben afgegeven bij een PostNL punt/ DHL punt. Met deze link kunt u de zending volgen. Heeft u geen email bericht ontvangen? Neem dan contact op met ons op.

 

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
Standaardbezorging:

Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL/DHL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace link wordt het bezorgmoment meestal aangegeven in een tijdsvak van 2 a 3 uur.

Ophalen in Coevorden:

Wilt u uw pakket ophalen op ons adres in Coevorden? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen in Coevorden’. Iedere werkdag tussen 16.00 en 21 uur kan het opgehaald worden. Komt dat tijdstip niet uit kun u altijd contact opnemen voor het maken van een afspraak om de spullen op te halen. Bij uw bestelling kunt u aangeven dat u het komt ophalen en dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. 

Ophalen op beurs/markt:

Wilt u uw pakket ophalen op een beurs/markt? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen op beurs/markt’. Op deze manier hoeft u geen verzendkosten te betalen. U kunt de bestelling op de door u gekozen beurs/creamarkt komen ophalen. Wanneer de bestelling niet compleet is, wordt er contact met je opgenomen.


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden of het wordt bij de buren afgegeven. Bent u bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL/DHL doet in dit geval een briefje in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.